FAQ

Wanneer is ‘t Lievertje Bloemisten geopend?

‘t Lievertje Bloemisten is 7 dagen per week geopend.

Wat zijn de openingstijden?

Maandag 9.00 tot 18.00 uur
Dinsdag 9.00 tot 18.00 uur
Woensdag 9.00 tot 18.00 uur
Donderdag 9.00 tot 18.00 uur
Vrijdag 9.00 tot 18.00 uur
Zaterdag 9.00 tot 18.00 uur
Zondag 11.00 tot 18.00 uur

 

Wanneer is ‘t Lievertje Bloemisten gesloten?

Wij zijn op de volgende data jaarlijks gesloten:
Nieuwjaarsdag – 1 januari
Koningsdag – 27 april
Eerste Kerstdag – 25 december
Tweede Kerstdag – 26 december

Online bloemen bestellen

Kan ik een tekst voor een kaartje opgeven als ik een cadeauboeket bestel?

U kunt bij de bestelling een tekst typen in het veld ‘bezorgnotities’.

Kan ik online een bruidsboeket / bruidsbloemen bestellen?

Dit kunt u niet online bestellen. Aangezien het een zeer persoonlijke aangelegenheid betreft, bespreken wij dit het liefst met u persoonlijk of via telefonisch contact.

Kan ik online een rouwarrangement bestellen?

Dit kunt u (nog) niet online bestellen. U kunt telefonisch contact opnemen of een mail sturen met daarin uw bestelling.

Bloemen abonnement

Hoe kan ik een zakelijk abonnement afsluiten?

U kunt het contactformulier invullen via https://tlievertje.nl/bloemen-voor-bedrijven/ Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij contact met u opnemen voor een eerste levering. Mocht u direct overtuigd zijn dan vragen wij u een email te sturen naar info@tlievertje.nl. Dan kunnen wij direct een account voor u aanmaken.

Een bloemen abonnement voor thuis. Hoe werkt dit?

1.
Kies de grootte van jouw boeket. Je kunt kiezen uit een vijf formaten.

2.
Kies de frequentie van de bezorging van jouw boeket. Kies voor wekelijks, twee-wekelijks of maandelijks. Zo ben je altijd verzekerd van een vers boeket!

3.
Selecteer de bezorgdatum van jouw eerste boeket. De eerste bezorging vindt plaatst in de eerstvolgende week na je bestelling. Na de eerste bezorging gaat jouw bloemenabonnement in.

4.
Je kunt je abonnement op ieder gewenst moment pauzeren of opzeggen. Ook kun je het formaat of de regelmaat aanpassen. Dit kan je regelen in jouw eigen account. Mocht je vragen hebben laat het ons dan meteen weten.

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik een account aanmaak?

Dit kunt u nalezen in onze privacyverklaring. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en worden uitsluitend gebruikt voor het bezorgen van de bloemen of het contact op nemen met de besteller indien wij de bloemen niet kunnen bezorgen.

Betalen

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt uw bestelling betalen met IDeal (Mollie), Creditcard of PayPal.

Is het mogelijk een factuur te ontvangen?

Het is zeker mogelijk een factuur te ontvangen. Hiervoor kunt u contact info@tlievertje.nl. Dan sturen wij u direct een BTW factuur toe.

Bezorging

Wat zijn de bezorgdagen/tijden?

Wij bezorgen van maandag t/m zaterdag van 9:00 uur t/m 17:30 uur.

Op zondag bezorgen wij van 11:00 uur t/m 17:00 uur (op zondag bezorgen wij enkel in Amsterdam)

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij rekenen € 7,50 bezorgkosten.

Wat is het bezorg gebied?

Wij bezorgen zelf in Amsterdam en aangrenzende gemeente. Voor 14:00 uur besteld? Dezelfde dag bezorgd.

Wij versturen ook buiten deze gebieden met onze partner PostNL. De bloemen worden in een speciale bloemendoos met water verzonden. (Helaas hebben wij hierbij geen “same-day delivery”)